Czy e-mail marketing to właściwy wybór dla Twojej firmy?

  • Redakcja
  • 22 marca, 2020
  • Możliwość komentowania Czy e-mail marketing to właściwy wybór dla Twojej firmy? została wyłączona

E-mail może być bardzo skutecznym sposobem promowania Twojej firmy, ale musisz wiedzieć, jak wyróżnić swoje wiadomości spośród milionów innych wysyłanych każdego dnia.

W poniższym artykule dowiesz się, jak przebić się przez ten zalew spamu i przyciągnąć uwagę ludzi.Opracuj spójny format i harmonogram e-maili marketingowych. Dzięki temu Twoi klienci dowiedzą się, kiedy i czego mogą się spodziewać. Znajdź profesjonalny szablon pasujący do Twojej firmy i używaj go za każdym razem. Powiadom swoich klientów o najistotniejszych informacjach na początku wiadomości e-mail.Bądź wytrwały w swoich próbach dotarcia do klientów. Nie musisz codziennie wysyłać e-maili, ale pamiętaj, że możesz nie przyciągnąć uwagi klienta lub firmy, dopóki nie zostanie on kilkakrotnie narażony na Twoją markę lub produkty. Dotykaj bazy często, ale nie tak często, żeby wydawało się to zbyt denerwujące.Korekta wszystkiego, co wysyłasz e-mailem. Dokładność jest ważna we wszystkich formach korespondencji, w tym w e-mailach i biuletynach. Przetestuj układ wiadomości e-mail w wielu klientach poczty e-mail i przeglądarkach, aby upewnić się, że projekt wiadomości e-mail jest dostarczany w pożądany sposób. Ponadto, jeśli linki znajdują się w wiadomości e-mail, upewnij się, że działają prawidłowo, testując je.Chociaż powinno to być oczywiste, wystarczająco ważne jest, aby powtarzać w kółko: Nigdy nie wysyłaj niechcianych wiadomości e-mail. Powinieneś mieć wyraźne pozwolenie od wszystkich, do których wysyłasz e-maile marketingowe. Chodzi o coś więcej niż tylko o to, by ich nie denerwować; odbiorca, który uważa, że ​​Twój e-mail jest spamem, może powodować problemy z usługodawcą.Kiedy budujesz skuteczną kampanię e-mail marketingową, musisz mieć odpowiednie formularze rejestracyjne na stronie internetowej swojej firmy. Upewnij się, że masz je na każdej stronie, a także upewnij się, że znajdują się we właściwych miejscach na stronach Twojej witryny. Jest to klucz do zarejestrowania klientów.Korzystaj z każdej okazji, która pojawia się, aby być świąteczną, gdy wysyłasz swoje e-maile. Kiedy są wakacje, postaraj się dostosować swoje e-maile do okazji. Czy e-mail marketing to właściwy wybór dla Twojej firmy?

Subskrybenci bardzo to docenią i poczują się tak, jakbyś był człowiekiem, a nie robotem.

Oferowanie świątecznych zniżek to kolejny świetny pomysł, który nawiązuje do świątecznego motywu.Nie wysyłaj zbyt wielu informacji w jednym e-mailu. Klienci będą sfrustrowani i przytłoczeni nadmiarem informacji w jednym e-mailu. Zamiast tego umieść wystarczającą ilość informacji w serii e-maili i upewnij się, że każdy z nich zawiera kilka akapitów. To utrzyma ich uwagę.Powinieneś wiedzieć, że funkcja podglądu wiadomości e-mail pozwala użytkownikom zobaczyć wstępny nagłówek wiadomości e-mail bez jej otwierania. Preheadery to tylko początek wiersza tekstu, który pochodzi z treści e-maila, który jest wyróżniony na samej górze. Klienty poczty e-mail, takie jak gmail, wyświetlają nagłówki po temacie, co przyciąga uwagę.Aby lepiej ukierunkować swoją kampanię e-mail marketingową, możesz pozwolić ludziom wybrać określone kategorie e-maili, które chcą otrzymywać. Zapewni to, że wysyłane przez Ciebie e-maile będą zawierały informacje, które ich interesują. Zmniejszy to również prawdopodobieństwo, że ludzie zrezygnują z subskrypcji z powodu otrzymywania zbyt wielu e-maili, którymi nie są zainteresowani.Spróbuj skontaktować się z klientami za pomocą sekcji FAQ. Dołącz do swojego e-maila link, który mówi, że kliknij tutaj, aby wyświetlić najczęściej zadawane pytania, aby lepiej zrozumieć Twoją firmę. Końcowy postscriptum może ich poinformować, aby upewnić się, że zobaczą Cię w akcji.Utrzymuj wszystkie elementy marki w wiadomości e-mail zgodne z Twoją firmą. Nie pozwól, aby Twój adres e-mail wyglądał, jakby należał do innej firmy. Staraj się trzymać swoich zwykłych kolorów, głosu i czcionek, aby czytelnicy mogli rozpoznać, że e-mail pochodzi od Ciebie i aby go przeczytali.Efektywne wykorzystanie poczty e-mail do promowania firmy może być trudne, ale łatwiej jest, gdy wiesz, co robisz. Właściwie prowadzony e-mail marketing może znacznie zwiększyć Twoją widoczność. Wykorzystaj wskazówki i techniki, których nauczyłeś się z tego artykułu, aby przyciągnąć więcej klientów do swojej firmy.