Wiele firm szuka sposobu na to, aby się wyróżnić, zarówno na tle wszystkich przedsiębiorstw, jak i tych, z którymi konkuruje w ramach wybranej gałęzi gospodarki.
Jednym ze sposobów na to jest reklama, jednak często wymaga ona dużych nakładów finansowych – należy zapłacić nie tylko za samą powierzchnię czy emisję, ale także opłacić agencję reklamową, copywriterów czy grafików, którzy ją przygotują. Innym sposobem na podkreślenie tego, że firma jest godna zaufania, jest potwierdzenie wysokiej jakości oferowanych produktów czy usług. Służą temu m.in. konkursy i plebiscyty biznesowe, szczególnie te branżowe. Mogą one być przyznawane na podstawie różnych czynników, takich jak osiągnięcia finansowe czy zwiększenie dochodu w wybranym okresie. Jeśli jednak mamy działalność skierowaną bezpośrednio do indywidualnego klienta, taką jak piekarnia, to warto postarać się o wyróżnienie, które jest przyznawane na podstawie opinii klientów. Będą one miały największy wpływ na decyzje potencjalnych nabywców. Plebiscyty takie jak Orły Piekarnictwa pozwolą także zweryfikować to, w jaki sposób jesteśmy postrzegani na rynku i co jeszcze możemy poprawić jeśli chodzi o jakość lub wybór produktów, a także obsługę klienta.
Czym są Orły Piekarnictwa?
Orły to branżowy plebiscyt, który bada opinie na temat przedsiębiorstw. Istnieje od wielu lat i poszerza zakres badanych dziedzin. Od niedawna przyznawane są Orły Piekarnictwa – nagroda stworzona z myślą o firmach zajmujących się produkcją pieczywa. W plebiscycie mogą wziąć udział zarówno duże przedsiębiorstwa, mające sieci sklepów, jak i małe, rodzinne piekarnie, które od lat są na rynku i dbają o swoje tradycje. Głównym kryterium oceny są opinie klientów, które można znaleźć na wybranych portalach internetowych. Organizatorzy za pomocą specjalnego wzoru obliczają współczynnik, którego wartość decyduje o tym, czy wybrana piekarnia otrzyma statuetkę Orła Piekarnictwa.
Kliknij w odnośnik, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat plebiscytu Orły Piekarnictwa.