E-mail marketing może być bardzo skuteczną techniką, ale możesz mieć pytania dotyczące tego, jak z niego korzystać.
Na przykład: Jeśli Twoja idealna kampania marketingowa wymaga bardzo dużej listy subskrypcji adresów e-mail, jak ją zbudować? Jak najlepiej promować swoją firmę za pomocą poczty e-mail? Przeczytaj ten artykuł, aby uzyskać wskazówki dotyczące tych pytań i nie tylko. Te wskazówki zapewnią Ci skuteczną kampanię e-mail marketingową!Zawsze otrzymuj pozwolenie! Niechciane wiadomości e-mail nie są mile widziane, aw niektórych przypadkach mogą zostać zablokowane przez dostawcę usług internetowych. Kontaktując się z kimś, zawsze dołączaj newsletter lub ofertę – w ten sposób klient ma szansę wyrazić zgodę na otrzymywanie Twoich wiadomości. Ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, jest bycie oznaczonym jako spamer.Im łatwiej jest zasubskrybować biuletyn e-mailowy, tym więcej będziesz mieć subskrybentów. Jeśli masz sklep stacjonarny, poproś klientów o podanie ich adresu e-mail podczas dokonywania zakupu. Jeśli sprzedajesz na stronie internetowej, poproś ich o podanie adresu, gdy będą gotowi do kasy.Przeszukuj swoją listę e-mailową i podziel odbiorców na różne segmenty na podstawie danych profilowania, które posiadasz. Pozwoli to na bardziej strategiczne podejście do wiadomości i skutecznie zwiększy szanse na wyższe współczynniki otwarć i klikalności. Nawet jeśli nie masz profilowania, spójrz na kierowanie geograficzne. Różne regiony w różny sposób reagują na różne typy wiadomości.Unikaj używania dużej ilości grafiki w wiadomościach e-mail. Istnieje kilka programów pocztowych, które blokują grafikę, a jeśli Twoje wiadomości e-mail zawierają dużo obrazów, niektórzy czytelnicy nie będą mogli ich zobaczyć.
Ponadto Twój e-mail prawdopodobnie zostanie wysłany do wiadomości-śmieci, jeśli zawiera zbyt wiele grafik.Jeśli używasz obrazów w biuletynach e-mail, umieść tekst po prawej stronie obrazów.
Badania pokazują, że klienci znacznie częściej klikają link lub przycisk umieszczony po lewej stronie obrazu niż ten, który jest umieszczony w dowolnym innym miejscu na stronie.Spróbuj przesłać dalej recenzję produktu, wysyłając wiadomość e-mail do swoich klientów. Możesz wstawić link do wiadomości e-mail, który informuje ich o rejestracji, klikając ten link. Końcowe PS w wiadomości może skłonić ich do skorzystania z okazji, którą im zapewniasz.Korzystaj z narzędzi do mierzenia sukcesu Twojej kampanii e-mail marketingowej. Powinieneś dowiedzieć się wszystkiego, co możesz o tym, ile razy Twoje e-maile są czytane, czy czytane są Twoje wiersze tematu, które artykuły piszesz są czytane itp. Korzystanie z takich informacji może pomóc w przyszłym sukcesie Twojej kampanii, ponieważ będziesz wiedział co działa, a co nie.Skoncentruj się na jednej wiadomości w wysyłanym e-mailu. Nie próbuj upychać całej masy tematów w jednym e-mailu. Zbyt duża ilość informacji może spowodować, że odbiorca nie przeczyta wszystkiego dokładnie i prawdopodobnie po prostu odrzuci wiadomość. Miej w wiadomości e-mail informacyjny4 temat i sedno tematu, aby zachęcić ich do przeczytania.Zaprojektuj swoje e-maile marketingowe tak, aby były łatwe do odczytania na urządzeniach mobilnych i komputerach. Coraz więcej osób sprawdza wiadomości e-mail za pomocą telefonów komórkowych. Jeśli wiadomość jest trudna do odczytania na telefonie, prawdopodobnie zostanie usunięta bez przeczytania treści.Jest wiele rzeczy do rozważenia, aby Twoje e-maile marketingowe były w większości opłacalne. Istnieje szereg wyzwań, w tym jak zbudować pokaźną bazę adresów. Inni nie są do końca pewni, jak zaprojektować wiadomości e-mail, które zostaną wysłane na ich listę e-mailową. Postępując zgodnie z pomocnymi wskazówkami zawartymi w tym artykule, będziesz w stanie uniknąć wszelkich problemów, które mogą pojawić się w Twojej kampanii e-mail marketingowej. Ten artykuł zapewni również, że Twoja kampania e-mail marketingowa będzie generować niezłe zyski.